Child Abuse in Lebanon

#Lebanon/#Hezbollah/#Shiite_Fanatics:
(English version below)

تفضلوا هذا النموذج الراقي من لبنانيين منحرفين من أتباع أشرف الناس على أساس. إنّ أكثر ما يعجبني في هؤلاء أنه يشاع بأنّ القدس ستتحرر على أيدي أشباه الرجال هذه من جماعة المقاومة والممانعة، على الأقل هذا ما يصرّح به ليلاً نهاراً أبوهم حسن نصرالله. من يربّي أولاده منذ الصغر على سب الصحابة واللطم والقتل والضرب ورؤية الدم المنسال منهم سهل عليه جدّاً أن يأمرهم بسب وضرب وجرح الآخرين، وإنتهاك أبسط حقوق الإنسان لديهم (الحق في العيش بكرامة).

هذه الصورة أدناه نشرتها قناة الجديد اللبنانية حليفة حزب الله على أساس أنّها للوالد الشيعي اللبناني البطل الذي كان يأمر طفله ويعلّمه ويربّيه على ضرب طفل سوري ليس لشيء سوى أنّه سنّي المذهب أي مواطن درجة ثانية (الفيديو في الأسفل) وقد تبيّن فيما بعد أنّ الصّورة لا تمت للحقيقة بصلة أو على ظهرت بعض الشائعات حولها!. على كل حال وبغض النّظر عن الصورة، دعوني أقول بأنّ هذه الأخلاقيات المريضة لم نعدها إلّا بعد بروز نجم المقاومة في لبنان وبدء تصدير ثورة الخميني بعد الكشف عنها علناً سنة 1980. كل ذلك بدأ فعلياً بعد إغتيال الرئيس صدّام حسين الذي كان سدّاً منيعاً في وجه الغزو الإيراني الفارسي الذي أنتج هذه العقليات المريضة وسهّل وصولها لبلادنا

Saturday 19/07/2014: (Video below) “Hit him Abbas, hit him on the head with the stick, slap the fuck of him” the Lebanese Shiite kid was ordered to beat the poor Syrian refugee child. He was ordered to do that by his monster father (Photo below).

Welcome to Lebanon, the house of Human Rights violations committed by Hezbollah’s animals, fanatic shiites are the sickest creatures on earth! Actually I’m not surprised to see such malevolent acts committed by such creatures who encourage their young kids to curse and hit Sunni people for nothing but because they are considered as second degree citizens in their dictionary. The photo below represents the monster father (as Aljadeed TV mentioned – an ally of the terrorist organisation “Hezbullah”) of the Lebanese kid who was being encouraged by him to hit and beat a poor Syrian kid in Beirut Suburb, Lebanon.

Check the video footage below which shows a poor Syrian boy’s abuse at the hands of an even younger Lebanese Shiite child upon the instructions of the latter’s family.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=VZ7XSEJR_As&html5=1

1661931_680215098721981_1308837785507668582_n

Monitoring Human Rights violations committed by Hezbollah.

Mouaaz Al-Ajami

Beirut, Lebanon

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s